reklama

Príjemní muži

nedobrovolne sexistický článok.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (174)

Notárstvo.
Muž:"Potrebujete len overiť podpis? Poďte s tým dieťaťom dopredu."
Žena:"Ukľudnite si to decko, nech tu nelieta."

Autoservis:
Muž: "Neviete vymeniť žiarovku?" Úsmev: "Ale jasne, ženy, čo..."
"Za koľko? Nemyslíte vážne, neplatíte nič, príďte zas."
Žena: "To si neviete samaaa?"
"S takými blbosťami sa nemáme čas zaoberať."

Predajňa nábytku:
Muž: "Máte predstavu, čo by ste chceli, alebo vám mám niečo ponúknuť?
"Kľudne si to vyskúšajte, nech viete, čo kupujete."
Žena: Pozerá sa mi ponad hlavu.
"Neeechytajte tie dekorácie!!!!!"

Počítačová podpora:
Muž: "Vy ste lama?" Ja: "Ano, dokonalá." "Tak ok, budem vás navigovať...."
Žena: "To neeevieteeee? Nemám čas vám to vysvetľovať, prečítajte si návod na použitie!!"

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou


Policajti:
Muž: "Viete, čo ste vyviedla?" Kajúcne priznávam: "Vliezla do zákazu vjazdu."
"Fajn a prečo? " Ja: "Zablúdila som." "A čo hľadáte?" a vysvetlí mi cestu.
Žena: "Parkujete na mieste pre matky s deťmi, zaplatíte pokutu."
Ja: "Ale veď tu mám dieťa." 
"To je príliš veľké!" Ja:"Trojročné????"
"Nebuďte drzá, lebo vám vezmem vodičák."

Tak ja neviem, je to fakt sexizmus, keď sa po týchto skúsenostiach radšej obrátim o pomoc na muža?

Zuzana Šubová

Zuzana Šubová

Bloger 
  • Počet článkov:  622
  •  | 
  • Páči sa:  85x

Nealternatívna mamina Zoznam autorových rubrík:  Nie súkromnéPod bielym krížomSlužobneDamalsPrivat

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu