reklama

Chcem svoje dva riadky na Wikipedii

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)
Obrázok blogu

Vynášam rozsudok smrti
Bez červeného plášťa predhistorického sudcu
Bez zlomenej paličky

Ja som zlomená a krv červená
Hrám tetris do bezvedomia ako keby na tom záležalo
Bezmyšlienkovite hádžem halušky ako keby sa nič nestalo
Veď nezáleží
Veď sa nestalo

Necítim hrubosti a nadávky
Nevyháram je zhasnuté
Je tma
Je koniec

Ešte raz za čas mi nie je jedno ako to dopadne
Ale každý deň bojujem sama proti sebe
aby som sa podpísala v príslušnej knihe

A zaspávam, kde by som sa mala baviť
A držia ma tí, ktorých by som mala držať

Denne vyťahujem Titaniky z dna
A platbou je mi zloba
Lenže ja to už nechcem

Chcem dva riadky vo Wikipedii
Meno narodil sa zomrel a "táto stránka je len púčik".
Nepotrebuje vykvitnúť.
Hey people, leave me alone

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Or not?

Kedysi to bývalo vytesané na takom kameni, na ktorom sedel plačúci anjel
Postúpili sme, nicht wahr?
Už stačí podstatne menej a ušetríme kamenársku prácu.

Zuzana Šubová

Zuzana Šubová

Bloger 
  • Počet článkov:  622
  •  | 
  • Páči sa:  85x

Nealternatívna mamina Zoznam autorových rubrík:  Nie súkromnéPod bielym krížomSlužobneDamalsPrivat

Prémioví blogeri

Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu