reklama

Verte - neverte: Rozhovor mužov o ženách

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)
Obrázok blogu

na začiatku 21.storočia

1:"Tak som sa jej spýtal, či vie variť a starať sa o domácnosť. Dívala sa na mna ako keby spadla z hrušky naznak.Že ona variť nebude. Tak som sa spýtal, či chce mať deti. Ešte vyburanejšia. Tak som sa jej spytal, že či ma teda bde schopná uživiť, keď ostanem na materskej ja."

2:"To už snáď aj zdrhla, čo...!"

1:"Ale čoby, hlboko sa zamyslela, no pohlad pre bohov a spytala sa ma, ako možem uvažovať o trvalom vzťahu, keď zarábam tak málo, že ju neuživím."

2:"To ti kto dohodil takýto zjav?"

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

1:"Mama, ale, to nie je podstatné, ale bola tento mesiac štvrtá taká istá. Ja si snáď zoberiem teba"

Dvaja cca 25 roční chalani sa v reštike nad pivom lámali od rehotu a aj ja som skoro spadla zo stoličky.

Ale keď sa nad tým zamyslím, ako trend to to nie je bohviečo...Hrozia mi dve nevesty...

Zuzana Šubová

Zuzana Šubová

Bloger 
  • Počet článkov:  622
  •  | 
  • Páči sa:  85x

Nealternatívna mamina Zoznam autorových rubrík:  Nie súkromnéPod bielym krížomSlužobneDamalsPrivat

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu