reklama

Mám narodky

Písmo: A- | A+
Diskusia  (45)

Ako vznikajú optimistické statusy:
Málokedy cestujem mestskou dopravou, o to viac ma to prekvapilo.
Na tyčiach na držanie neviseli reklamky na modrého operátora či žltého anjela, ale cukríky.
Cukríky a lízatká na obyčajných čiernych nitiach.
Aj ostatní cestujúci sa prekvapene obzerali. Cukríky zadarmo?
Nejaká reklama na Čo?

Obrázok blogu

 

Vpredu za šoférom bolo na bielom papieri ručne písané vysvetlenie:
"Mám narodky. Ponúknite sa a prijemnú cestu" a pod tým niekoľko perom napísaných všetkonajlepších.
Nedošlo mi hneď. "Pán šofér, vy máte narodeniny?"
Odhadla som mu tak päťdesiatku. "Ano."
"Tak všetko najsamlepšie!!!"
"Ďakujem," a ponúkol mi z umelohmotnej mištičky cukrík.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Blahoželaní na papieri pribúdalo. Aj moje.
A ja som vysielala všehomíru poďakovanie za ľudí, ktorí sú schopní sa deliť. Nie o párcentové cukríky - ale o radosť. Nerada som z tej narodeninovej električky vystupovala do nepozitívneho sveta.

Všetko najlepšie, veľa zdravia a schopnosti množiť svoje šťastie, neznámy pán šofér bratislavskej električky č.8.

Zuzana Šubová

Zuzana Šubová

Bloger 
  • Počet článkov:  622
  •  | 
  • Páči sa:  85x

Nealternatívna mamina Zoznam autorových rubrík:  Nie súkromnéPod bielym krížomSlužobneDamalsPrivat

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu