reklama

Vot organizacijaa

alebo ako si Móricko predstavuje, že by to malo vyzerať. Viete, že sa dnes 24.3.13 beží bratislavský maratón a kadiaľ? Že ani nie, že sa o beh nezaujímate...no ale mali by sa - ak vlastníte auto a chcete ním niekam ísť. Že to vás tiež nezaujíma, veď organizátori a polícia zabezpečujú dopravu? No to som si myslela ja, Móricko a ešte jeden v Číne, ale ten už na to včera zomrel.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (21)
Obrázok blogu

Lebo po bratislavsky to vyzerá tak, že sa uzavrie IBA ulica, po ktorej sa beží. Na vstupy na ňu sa postaví značka a policajt a ... hotovo. Takže sa vytvoria dokonalé pasce na autá, ktoré sa nemajú ako otočiť.
Že čo sa vzrušujem, že veď pol hodinku počkám? Nuž ano, hlavne vtedy, ak mám v aute malé dieťa, ktoré reve od hladu, starú babku, ktorá potrebuje na záchod alebo "len" na dne benzínu, takže nemám čím prikúriť v tejto zime. Takisto určite veľmi poteší bežcov špalier dymiacich motorov, lebo veď úplne najlepšie sa behá v exhalátoch, veď je to mestský beh, že yo...
Keď príde cirkus Medrano, dokáže vyznačiť cestu na kilometer k stanu plagátmi na kandelábroch. To by bol naozaj pre sponzorov behu taký problém, aby organizátori vytlačili metrové tabule "táto ulica bude v nedeľu od--do uzavretá", pre organizátorov zas taký problém, aby policajti stáli o ulicu PRED a mali kam odkloniť autá, prípadne ešte "úplná Amerika", aby pri uzávere bola vyznačená MAPA zavretej oblasti s jasným vyznačením kadiaľ sa dá obísť????

Lebo ja by som bola túto nedeľu bola veľmi rada šla úplne inakiaľ, keby som bola vedela, ŽE a KADIAĽ, miesto aby som si hodinku postála v pasciach na ľudí na uliciach Prievozská, 29.augusta, a Karadžičova.
Verím, že 90% z tých, čo tam stáli so mnou, nemajú nič proti bežcom, ktorých otravovali exhalátmi a dokonca ani proti tým pomáhačom a chráničom, čo nám nemohli nijak pomôcť ani ich ochrániť. A "šéfa zásahu", ktorý to má celé na svedomí sme po ruke nemali. Na jeho šťastie.

P.s. Nemec, ktorý stál vedľa mňa sa začudovane opýtal, či som si ešte nezvykla. Keď som zavrčala, že toto by sa v Nemecku nestalo ani v Hintertupfingene, prikývol a skúsene poznamenal: "Hier sind wir in der Slowakei, nicht wahr?" Skvelá reklama, nicht wahr?

P.s.2 Dostatočná pointa toho chaosu by bolo asi len to, keby cez tú zápchu nebola prešla sanitka a na prvej stránke Nového času by bolo "Smrť pre maratón". Takto to asi pôjde do stratena. Tešíme sa na ďalší ročník...

Zuzana Šubová

Zuzana Šubová

Bloger 
  • Počet článkov:  622
  •  | 
  • Páči sa:  85x

Nealternatívna mamina Zoznam autorových rubrík:  Nie súkromnéPod bielym krížomSlužobneDamalsPrivat

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu