reklama

Tri filmy proti depke

Depka. Zaujímavý úkaz. Myslievala som, že patrí do úst nudiaceho sa puberťáka či "nasmrť" zamilovanej čitateľky Matkina. Že dospelý človek na to proste nemá čas.Blbé. Na všeličo čas nemá...ale na tento nepríjemný pocit si ho nájde.Každý január vytvorím nejaký nešťastlivý pocit i článok. Kedysi by som ho dala na titulku. Ale z tej mám tiež to...oné...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)
Obrázok blogu
(zdroj: Povedz priateľ a vstúp)

K vytvoriu klasického pocitu pohody patrí okrem primeraného osvetlenia, chutnej či voňavej vône, zázvorového čaju alebo červeného vína aj film.
A teraz rýchlo a bez rozmýšľania, ktoré tri a prečo?

Komédia, pri ktorej sa hodinu a pol rehoceš tak, že zabudneš na celý svet.
Romantická limonáda, kde láska prekoná všetky prekážky a happyend zatieni horizont.
Tragická dráma, kde je všetko úplne zlé, na potvrdenie, že niekto sa má oveľa horšie.
Scifi či rozprávka, na úplnú zmenu prostredia.

Pán Prsteňov Dve veže.
Master and commander.
Angličan,ktorý vyliezol na kopec a zliezol z hory.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ups. Tak tri by boli, ale prečo?
Čo z horeuvedeného spĺňajú?
Musia mať niečo spoločné. Priateľstvo, súdržnosť, snahu dosiahnuť cieľ. Vieru, že sa človek má na koho spoľahnúť - na priateľa, na spoločenstvo. Že snahou sa dá niečo dosiahnuť.
Zaujímavé. Hoci som dávno hodila väčšinu snáh do žita, skepticky každému hovorím, že máločo má zmysel, zo zlých pocitov ma dostáva pravý opak.
Fikcia, že mi niekto príde na pomoc, keď ma obkľúčili nepriatelia, že nájdem svojho nelietajúceho albatrosa a súčasne vyhrám námornú bitku alebo že zvýšim svoju kótu vynášaním hliny na kopec, aby vyrástol na horu.
Scénáristický zámer, nič iné, hovorí môj vyhorený pragmatik.

A napriek tomu znovu zakladám ošúchané CDčko. Do izby vtiahnu tri tiene, prisadnú a ktorýsi poznamená: "Zas máš depku? Nebuď smutná, veď pozri, vždy sa to podarí."
Podarí - aspoň vytiahnuť ma zo zlej nálady.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Lebo veď niekde je brána, ktorou môžu vstúpiť len priatelia...

Zuzana Šubová

Zuzana Šubová

Bloger 
  • Počet článkov:  622
  •  | 
  • Páči sa:  85x

Nealternatívna mamina Zoznam autorových rubrík:  Nie súkromnéPod bielym krížomSlužobneDamalsPrivat

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu