reklama

Kvalita slovenského typu

Hrdo si žiadajte slovenské!  Tak yo, prečo nie? Podporme slovenskú kvalitu, slovenských remeselníkov, slovenské výrobky. Kupujme a používajme domáce produkty, prečo nie... Prečo nie?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (43)
Obrázok blogu

​Nuž...aj keď slovenský zákazník nie je náročný, predsalen nie je z plechu !!!
V priebehu pár dní: 
 

Prvá: Okenice.
Potrebujem nové okenice. Tie 30 ročné sa rozsušili a rozpadli. Zadám na jar zakázku slovenskému remeselníkovi. Donesiem staré, zadám jednoduché zadanie "také isté", remeselník preberie zakázku a vyžiada za nové okenice trojcifernú sumu. So what, sama si to spraviť neviem, som ochotná zaplatiť a...
a čakám. Mesiac, dva, tri...koncom jesene dostanem dva kusy pekne opracovaného dreva bez kovania, "veď to si môžte kúpiť v železiarstve a namontovať".
Nespokojnosť!
Jednoduché riešenie: Stačilo tam tie dve kovania namontovať a zákazník by ani nepípol, že to bolo drahé a dodacia lehota príšerná. Práca pre remeselníka asi tak na 5 minút. 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Druhá: Tesco potraviny domov.
Nakupujem v slovenskom obchodnom reťazci. Pravidelne. Priemerná cena nákupu trojciferná. Objednám si dovoz - s rozptylom dve hodiny. Dovozca príde o pol hodinu neskôr a navrčí na mňa. Na zákazníckej linke sa dozviem, že "u nich sa chyba nestala, oni mi poslali smsku, že dovoz príde o pol hodiny neskôr". 
Nespokojnosť!
Jednoduché riešenie: Stačilo povedať "prepáčte prosím" miesto "chyba sa nestala" a prípadne pridať "tento dovoz bude zadarmo" a zákazník by ani nepípol, hoci kvôli čakaniu na potraviny zmeškal termínovanú schôdzku. Pre Tesco stores strata 3€.

Tretia: Slovenská pošta
Moderne postupne ruší "žlté lístočky" a posiela kurierov s dobierkami. Dostanem smsku, že mi príde dobierka na trojcifernú sumu a ak sa mi to nehodí, mám zavolať na podčiarknuté číslo. Volám. Ozve sa nevrlý (právom) človek, ktorý mi oznámi, že "on dnes a zajtra nepracuje". Ospravedlním sa a spýtam sa, kam mám volať, aby som sa dozvedela ako je to s tou dobierkou. On mi povie, že nevie, lebo "je tam zastaralý systém a s tým sa nedá nič robiť". 
Nespokojnosť!!!
Jednoduché riešenie: Stačí do "systému" (ktovie čo je to za Matrix) zadávať správne telefónne čísla kurierov. Pre Slovenskú poštu bez nákladov. 

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Pravdupovediac, nemám chuť si žiadať tento druh slovenskej kvality. Naozaj si radšej nevlastenecky nakúpim v Maďarsku, okenice dám urobiť na Morave a po dobierku si zájdem do Rakúska. 


A odmietam zdôvodnenie, že u nás sú nízke platy a Fico. Tým to fakt nie je. 
 

Zuzana Šubová

Zuzana Šubová

Bloger 
  • Počet článkov:  622
  •  | 
  • Páči sa:  85x

Nealternatívna mamina Zoznam autorových rubrík:  Nie súkromnéPod bielym krížomSlužobneDamalsPrivat

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu