Prečo mám rada virtuálnu realitu

Autor: Zuzana Šubová | 12.6.2016 o 12:21 | (upravené 12.6.2016 o 16:58) Karma článku: 9,03 | Prečítané:  651x

"Neseďte stále pri tých počítačoch. Treba sa stretávať s ľuďmi osobne, nielen na sociálnych sieťach, nakupovať v obchode, nielen klikať na počítači, vybavovať veci osobne...veď úplne zaniknú medziľudské vzťahy..."

... jaj veru, dobrá rada hodná groš. 
Ale či je naozaj dobrá, to je sporné. Sme vôbec ešte schopní normálnej nevirtuálnej aktivity???

Umrel mi mobil. Resuscitácia bola neúspešná, ale diagnostik som dobrý, bolo jasné, že mašinka je ok, že prosto sa poručila baterka do večných lovísk. 

Tak som to riešila analógovo - zašla som do predajne operátora, ktorý mi mobil pred menej ako rokom predal. Dozvedela som sa, že oni baterky nedržia, že každý mobil má vlastný druh baterky a že to sa im neoplatí držať na sklade. Nech si kúpim nový mobil. 
Tento postup by som bola ochotná použiť, hoci meniť mobily každý rok sa mi zdá zbytočné, lenže zo starého potrebujem dáta a kontakty, takže som ho odmietla. 
Bola som odborne poslaná do obchodu s elektronikou v nákupnom centre, kde údajne baterky majú. 

Nákupné centrum je od nás 5 kilometrov. V obchode s elektronikou mi bolo oznámené, že oni baterky pre tento druh mobilov nemajú a bola som odborne poslaná do značkovej predajne do iného obchodného centra.

Ďalšie nákupné centrum je vzdialené 13 kilometrov. V značkovej predajni mi bolo oznámené, že oni síce baterky majú, ale len do nových mobilov a tento mobil je už starý. Bola som odborne poslaná do značkového servisu príslušnej značky.

Značkový servis je od druhého nákupného centra 17 kilometrov. V značkovom servise mi bolo odborne oznámené, že baterky nedržia a iba posielajú telefóny "do centra" na opravu, pričom mám podpísať, že neručia za stratu dát. Cena "opravy" mi vyrazila oči z jamiek. 

A vtedy ma už asi tresol po hlave anjel strážny a pripomenul mi, že existuje aj virtuálna realita. Po nahodení čísla baterky do googlu som našla šesť internetových zásielkových obchodov, z ktorých rovno ten prvý mi na štyri kliky (plus 3 kliky na ib) do 48 hodin dodal baterku priamo domov. 

To sme už fakt tak desne neschopní normálnej komunikácie, že mi ani v Orange ani v NAY ani v LG nevedeli povedať, že to proste tzv. normálne nejde?
To naozaj tie štyri kliky nemôže urobiť ani mobilný operátor, ani značková predajňa, ani značková opravovňa? 
A niekde v zadnom mozgu ma máta myšlienka, či človek nepripojený na internet musí pri vybití baterky kupovať nový telefón??????

Mám rada virtuálnu realitu. Občas radšej ako tú nevirtuálnu.  

 

Páčil sa Vám tento článok? Pridajte si blogera medzi obľúbených a my Vám pošleme email keď napíše ďalší článok
Pridaj k obľúbeným

Hlavné správy

ŠPORT

Slovan neplatí ani za nájom štadióna, mestu dlhuje takmer 400-tisíc eur

Hokejový klub nemá na výplaty ani na nájom štadióna. Vedenie tvrdí, že sezónu v KHL dohrá.

SVET

Člověk v tísni: Z Donecka nás vyhnala aj ruská propaganda

Ruské médiá tvrdia, že humanitárna pomoc je využívaná na špionáž, hovorí JAN MRKVIČKA.


Už ste čítali?