reklama

Po vlastných nohách

Betka sa postavila a vykročila.Kúsok neskôr ako jej rovesníci, ale zato o to cieľavedomejšie.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (17)
Obrázok blogu

Stalo sa v parku.
"Mamička, to dieťatko je postihnuté?" bezcitne sa opýtala matka od oka rovnako starého chlapčeka.
Som obrnená proti podobným dotazom, takže som sa opýtala, prečo si to myslí.
"Nuž vyzerá ako keby malo Downov syndrom.....a také veľké a ešte nechodí.......robíte s tým niečo?"

Betka sa postavila a vykročila.
Bez predchádzajúceho nacvičovania, bez vodenia za ruku, bez snahy o prvé neisté krôčky. Proste vykročila. V deň, keď si bola istá, že jej to pôjde, z ničoho nič.
Od dnes chodí sama a po dvoch - tam kde chce.

Rovnako starý chlapček mašíroval síce rýchlejšie, ale úplne bez cieľa. Betka sa naňho pozrela, zareagovala "ne, ne" a vyrazila do piesku k trojročným. Mladšia sestra starších bratov.

Nepohádala som sa s tou bezcitnou mamičkou Betkinho rovesníka. Nevysvetlila som, že toto baby je zdravé. Ani len to, ako strašne by bola zranila matku naozaj postihnutého dieťaťa.

Zistila som, že moja dcéra je už na vlastných nohách.

Good luck, Betty.



Zuzana Šubová

Zuzana Šubová

Bloger 
  • Počet článkov:  622
  •  | 
  • Páči sa:  85x

Nealternatívna mamina Zoznam autorových rubrík:  Nie súkromnéPod bielym krížomSlužobneDamalsPrivat

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu