reklama

Výchova k disciplíne

Písmo: A- | A+
Diskusia  (48)

Diaľničné odpočívadlo "niekde" v Alpách. Verejné záchody, benzínka, "autogrill" /čo nie je zariadenie na grilovanie aut/.
Po nakuknutí do verejných záchodov zhnusene vycúvam.
Za kasou benzínky na záchodoch jasne napísané: "Za použitie záchoda bez nákupu, platba 50 centov! Verejné WC na parkovisku!! " Ďakujem, už som zvracala. Radšej platené.
Ešte nezvyknutá na euráče, prehrabávam drobné a chvíľu mi to trvá.
Poza mňa sa šmykne akási šikovná slečna bez platenia. "Halo, platiť, " volá pokladník.
Ja mám práve nahrabané, podávam mu centíky.
"Netreba," prekvapuje ma pokladník, "to je len výchova k disciplíne."
pridá úsmev a skasíruje slečnu šetrivú. 

Zuzana Šubová

Zuzana Šubová

Bloger 
  • Počet článkov:  622
  •  | 
  • Páči sa:  85x

Nealternatívna mamina Zoznam autorových rubrík:  Nie súkromnéPod bielym krížomSlužobneDamalsPrivat

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu