reklama

Hospodársky výsledok

Písmo: A- | A+
Diskusia  (14)

Mám osem rokov, volám sa.....ale to je jedno.

Skazila som "hospodársky výsledok" jedného oddelenia veľkej nemocnice.
Mala som chorobu,na ktorú by som bola umrela, ale oni ma vyliečili...
lenže bolo to drahé- na korunky pár milionov, na eurá párstotisic.
A moja poisťovna to nepreplatila....

"Ale moja, ja som na tom tak isto, aj keď rokov mám dvanásť",
neležali sme tam isto???
Ja mám sedemnásť a tiež som im pripravil ťažké finančné chvíle, ale umožnili mi mať dvadsať..."

Hospodársky výsledok oddelenia je v hlbokých mínusoch, rating prislušného špitálu podľa poisťovne "grrrrrrrc" je nízky....ale pár puberťákov či prepuberťákov behá po svete.....

What else???

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Úspech, neee?

Zuzana Šubová

Zuzana Šubová

Bloger 
  • Počet článkov:  622
  •  | 
  • Páči sa:  85x

Nealternatívna mamina Zoznam autorových rubrík:  Nie súkromnéPod bielym krížomSlužobneDamalsPrivat

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu