reklama

Akí sa ti páčia muži?

Dotieravá osobná otázka od vlastnej dcéry.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (317)
Obrázok blogu

Ostala som v pomykove. Naozaj sa nepamätám, akí muži sa mi páčili, keď som mala päť rokov.
"Vieš, lebo mne sa páči Šimon, Peťo a Orlando."
Hm, prvých dvoch som identifikovala, jeden je zo škôlky a druhý z karate - ale Orlando???
Pravdu povediac, uvažovala som, ktorý z počerných krásavcov z dvora má tak strelených rodičov...

ale pravda bola inde. Betka je naozaj v niektorých veciach zbytočne dospelá.
Moja prvá ohromná platonická láska bol Dočolomanský - datujem to cirka do desiatich rokov, kedy som prvý krát videla Na skle maľované. Vystriedal ho Bartoška s nenapodobitelným máničkovským účesom a Lex Barker s hlbokými modrými očami. Mužný zjav Humpreyho Bogartha ma napĺňal nostalgiou za časmi minulými a Jean Marais s maximálne sexi hlasom Miroslava Moravca uzatváral mojich "prvých".

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Potom akosi prišlo na lásky neplatonické a do kina sa nechodili obdivovať "cudzí" chlapi, keďže sa šlo s tým vlastným.
Lenže romantika ostáva a povzdych "wau, to je krásny chlap" je obľúbený začiatok nezáväznej dámskej diskusie - počasie je jednotvárne a politika nudná. Koľko už rozpráv sa zvrhlo na tému pekní chlapi - či sa diskutovalo o literatúre či filmoch. Fanynky Deppa či Brosnana sa netvária zbytočne intelektuálne - "mňa chlapi nezaujímajú" /z čoho som bola podozrievaná aj ja/ - pokojne priznajú, že tento či onen fešák je podľa ich gusta a ten, čo majú doma, nemusí frflať ani nabíjať brokovnicu.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ale my vieme o čom to je...a niektoré už od piatich rokov.
Takže dobrovoľne priznávam, že mne sa páči chlap, medzi 40 a 50, drsnejší typ, výrazné oči, výrazná brada. Podmanivý úsmev, nie násilne vyrovnávané zuby. Radšej statnejší, oblečenie skôr ležérne, nie prehnane presvalený - to v tomto veku pôsobí násilne. /Príklad Sean Bean/
V žiadnom prípade si pod pojmom "pekný chlap" nepredstavujem blond metrosexuálneho zajačika na steperi - ale možno práve moja dcéra si ho tak predstavuje - niekto rád jahodovú, niekto vanilkovú, že...

Betkina otázka dosť dlho visela vo vzduchu, ale potom som odpovedala.

Takže dámy, tentokrát priama otázka - ako vyzerá podľa vás pekný chlap?

Zuzana Šubová

Zuzana Šubová

Bloger 
  • Počet článkov:  622
  •  | 
  • Páči sa:  85x

Nealternatívna mamina Zoznam autorových rubrík:  Nie súkromnéPod bielym krížomSlužobneDamalsPrivat

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu