reklama

Obmedzenie vekom

V nemocničnej izbe sa zišli traja.Malé špinavé dievčatko s neupravenými,  ale na doplnky - vši - bohatými vláskami, trochu väčší chlapček bez vlasov a mamička chlapčeka s veľmi starostlivo upraveným účesom. Pamätáte trvalé ála osemdesiate roky?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (50)
Obrázok blogu

Po zistení, že dievčatko má vši, mamička chlapčeka sa strašne rozčúlila.
"Môj syn dostane vši!!!!" kričala.

"Nebojte sa, mamička, váš syn nemôže dostať vši, keď nemá vlasy
...ALE mali by ste si vy preventívne vlasy nastriekať /pamätáte Difusil spray?/...
lebo ten váš pekný účes je na ne ako stvorený," skúšal to personál.

"Tak to teda nie," rozhorčila sa pekne učesaná pani. "Ja som bývalá zdravotná sestra,
ja viem, že ja vši dostať nemôžem! Veď to je voš DETSKÁ!!!!

Poučenie: Ak už máte občiansky preukaz, ušetríte kopu peňazí
- stačí sa každej vši legitimovať, určite je poučená o vekovom obmedzení a odsťahuje sa.

Zuzana Šubová

Zuzana Šubová

Bloger 
  • Počet článkov:  622
  •  | 
  • Páči sa:  85x

Nealternatívna mamina Zoznam autorových rubrík:  Nie súkromnéPod bielym krížomSlužobneDamalsPrivat

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu