reklama

Kým máš krídla, tak leť

Písmo: A- | A+
Diskusia  (7)
Obrázok blogu

V nedomrlom umieraní tohto leta
keď som zistila, že neudržím na svojich pleciach oblohu
si môj syn zviazal lokne do šermiarskeho copu
začal počúvať Elán ako good old
a veriť, že "stačí len chcieť".
Asi preto, že ja som veriť prestala.

Fyzické naplnenie vyrovnáva prázdnota.
"Kedysi" bolo toľko času, toľko hudby, toľko nezbytočných slov
Každý si egoisticky myslí, že jeho smrťou končí svet
Moja romantika zomrela poznaním
diaľky, lásky, života

Znovu zrastám s plynovým pedálom
a splývam s lesom popri oboch spätných zrkadlách
Stredová čiara sa zarýva medzi oči
V zabudnutom DVDčku
ožíva v samote služobnej cesty
čas, kedy sa lietalo.

U mňa otrepané.
Ja už mám po. Definitívne zaparkované.
Prestávam byť Atlasom tejto doby.
Odovzdávam.
Ak nie hneď, potom

NIE.

Zuzana Šubová

Zuzana Šubová

Bloger 
  • Počet článkov:  622
  •  | 
  • Páči sa:  85x

Nealternatívna mamina Zoznam autorových rubrík:  Nie súkromnéPod bielym krížomSlužobneDamalsPrivat

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu