reklama

Každé dieťa má právo na otecka a mamičku

najvyšší slovenský zákon - je nadradený ústave, ktorá blábolí niečo o právach občanov...no siccc...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (7)

Tak už sme si to odhlasovali, tak je to raz zákon, teda aspoň Móricko z Horného Výplachu hovoril...
Každé dieťa má právo mať oboch rodičov. Detské práva sú úplne nadovšetko, môžme pod ich nálepkou dokonca zbaviť časť obyvateľstva občianskych práv. Takže ideme: Ooood dnes!

Dnes je ten deň D, kedy každé dieťa na Slovensku bude mať oboch rodičov. Od dnes každá rozvedená, opustená či slobodná poroditeľka dieťatka má povinnosť mať k nemu chlapa. Takže ak vynecháme desivú predstavu, že nám vrámci práv dieťatenka v deň ovdovenia, rozvodu, odchodu partnera potomka odoberú, je pred nami úžasná perspektíva.
Vrámci práv deculiatenka od dnes máme v ústredí "pre Rodinu" s veľkým R (alebo rovno RODINU?) nachystaný vzorkovník chlapov, z ktorých nám bude povinne pridelený otecko pre náš jediný pokladík, lebo deti si majú právo vybrať, aby sa im v škole nesmiali. Pôvodne som myslela, že ich budú vyťahovať z nejakej pivnice, kde ich mali doteraz zavretých - tých pánov dokonalých, supermanželov a hyperoteckov, ale je fakt, že aj to sú ľudia, takže ....

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Otváram dvere, kde ma víta rozradostená rodinná agentka. Ponúka ma kávičkou a po doložení dokladu, že práva môjho dieťaťa boli porušené tým, že sme sa rozviedli (muž mi zomrel, odišiel k inej), mi predloží vzorkovník. Oteckovia od výmyslu sveta. Malí, veľkí, tuční, chudí, bohatí, chudobní, všetci stoja v pozore a čakajú kedy urobím prvý výber. Vyberám si z prvého výkladu kutilov a z druhého športovcov. Požadujem reprezentatívny zjav a sexuálnu prítažlivosť. Rozhodujúce slovo má samozrejme moje dieťatko. Vybrané vzorky nám doručia do troch dní priamo do bytu, aby dieťa nebolo stresované a mohlo si vyberať svoje práva v prirodzenom prostredí, len pod odborným dohľadom rodinnej agentky.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

To je raj na zemi. 
Ako to, že u nás to takto nádherne funguje?
To naozaj stačilo iba zbaviť občianskych práv štvorpercentných a v mojej kuchyni sa otáča Antonio Banderas, Benedict Cumberbatch mi preparkováva auto a Sean Bean píše s Betkou domáce úlohy. Ja mám totiž deti tri a každé má svoje právo. 
Práva detí nadovšetko.

Milé dámy, prečo sme šli doteraz tak proti sebe, že sme taký zákon nepodporovali ????
 

Zuzana Šubová

Zuzana Šubová

Bloger 
  • Počet článkov:  622
  •  | 
  • Páči sa:  85x

Nealternatívna mamina Zoznam autorových rubrík:  Nie súkromnéPod bielym krížomSlužobneDamalsPrivat

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu