reklama

Aj tebe by sa zišlo

Takto to mám rada. Strechy pocukrované snehom a chodníky a cesty odhádzané. Aj ostatní, predpokladám. Alebo?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (18)
Obrázok blogu

Pred univerzitou odhadzuje partička oranžovovestášov sneh. Dvaja sa synchronne oháňajú lopatami, tretí systematicky posýpa. Študenti sa hrnú na prednášky. Krížom cez chodník, preskakujú lopaty, rozšlapávajú odhádzaný sneh, nechávajú si osoliť topánky. Jeden počká, vyhne sa lopate, pozdraví. 

"Nadväzuješ družbu s lopatármi?" ironizuje druhý študent. 
"Nemusím, ja som práve doodhadzoval. A aj tebe by sa zišlo si trochu máknuť!" znie odpoveď.
"Ja nemusím, ja chodím do fitka," obhajuje svoju postavu druhý.
"Nie kvôli kondičke, kvôli výchove....ako chceš, aby si niekto vážil tvoju robotu, keď si ty tú jeho nevážiš?!"

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Bingo. Ešte to nie je celkom stratené s tou ďalšou generáciou....

Zuzana Šubová

Zuzana Šubová

Bloger 
  • Počet článkov:  622
  •  | 
  • Páči sa:  85x

Nealternatívna mamina Zoznam autorových rubrík:  Nie súkromnéPod bielym krížomSlužobneDamalsPrivat

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu