reklama

Ťažko je byť moslimom...

Sedíme pri pive s bývalým susedom.  Spomíname na idylické časy horúceho leta, keď sme bývali vedľa seba, chodili sa kúpať na Donauinsel a riešili drobnú kriminalitu 8.viedenského okresu.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (80)

Časy sa menia a my im už nestíhame, sťažuje si sused. 
"Keď sa môj dedko v šesťdesiatych rokoch prisťahoval do Viedne a jeho syn neprišiel včas domov, dedko mal strach, že mladý niekde pije alkohol.
Keď som ja vyrastal v osemdesiatych rokoch vo Viedni a neprišiel som včas domov, môj otec mal strach, že niekde beriem drogy.
Ja sa idem v 21.storočí zblázniť od strachu, keď mladý večer nie je doma, že môjho syna niekde vo Viedni verbujú džihádisti."

Ťažko je byť moslimom....

A mne je smutno, že na idylické multikulti minulého storočia môžme už len spomínať pri tom pive. 

Zuzana Šubová

Zuzana Šubová

Bloger 
  • Počet článkov:  622
  •  | 
  • Páči sa:  85x

Nealternatívna mamina Zoznam autorových rubrík:  Nie súkromnéPod bielym krížomSlužobneDamalsPrivat

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

19 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

73 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu