reklama

Orange a zvrátená logika

Predstavte si, že ste v reštaurácii, kde ste obedovým štamgastom, dávate si denne denné menu a raz či dvakrát za kvartál sa rozšupnete a dáte si niečo 10x drahšie. Vždy zaplatíte, nepľujete pod stôl ani nerozbíjate stoličky.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (84)
Salzburg
Salzburg (zdroj: ja)

V deň D si zas dávate ten lepší a drahší obed a zrazu, medzi polievkou a rezňami príde čašník a povie, že mu máte zaplatiť zálohu na účet, lebo vám tie rezne nedonesie. Účet vám nedá ani na vyžiadanie, ale zato trvá na "medziplatbe". Keď ju nezaplatíte, vyhodí vás von.
Asi už by vás v tej reštaurácii nikdy nikto nevidel, čo?

Mám paušál u Orange z čias, keď sa ešte volal Globtel. Platím malé faktúry, platím i veľké faktúry. Ale doteraz sa mi ešte nestalo, aby som platila BEZ faktúry.
Što slučílos Aľjoša?

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Alpy
Alpy (zdroj: ja)

Mesiac máj som strávila labzovaním po svete. Začala som v Rakúsku, pokračovala do Švajčiarska, nasledoval Izrael a Palestína a koniec mesiaca ma stretol v Rusku.
Je jasné, že telefonovanie a používanie internetu izbovaním (roaming) po týchto destináciách niečo stojí a je to fíha, jasné aj mne. Preto ma nijak neprekvapilo, keď mi v pár dňoch, ktoré som strávila na Slovensku po príchode z Izraela pred odchodom do Ruska, prišla smska, že som minula fúru peňazí. Slušne som zavolala na zákaznícku linku, že teda ano, beriem na vedomie a zaplatím - to vo mne ešte nevŕtala pochybnosť, či "čírou náhodou" sa mi nepočítali aj dáta brané z wifi, lebo aj to sa "náhodou" stáva.
Na zákazníckej linke sa ma opýtali, či si chcem faktúru rozdeliť a ja som to rada prijala a to bola posledná vec, ktorá sa mi v jednaní Orange zdala logická.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

To čo nasledovalo, je kompletná Hlava XXII, napriek tomu, že som to údajne podpísala v zmluve.

Jeruzalem mešita
Jeruzalem mešita (zdroj: ja)


Fakturačné oddelenie mi oznámilo, že im mám "na xicht" - teda vlastne na ucho, keďže sme spolu telefonovali a nevideli sa - poslať v medzifakturačnom období poslať peniaze, na ktoré mi oni nedajú faktúru, to až na konci mesiaca. Keď som tento nezmysel odmietla a povedala, aby mi poslali nejaké písomné potvrdenie, že po mne túto nehoráznosť chcú, odpoveď bola ano a viacmenej v dobrom sme sa rozišli. Po odchode do Ruska som každý deň kontrolovala mail, kde mi bežne chodí celá oranžová komunikácia - nikde nič - akurát, že mi zrazu prestal fungovať telefón. Ešte stále naivná som myslela, že je chyba v telefóne. Naivná. Od manžela prišiel mail, že "nám vypli telefóny, lebo nemáme zaplatenú faktúru". Vzhľadom na to, že z minulého mesiaca faktúra zaplatená bola a v tomto mesiaci mi už oznámili, že ju nedostanem, toto zdôvodnenie bolo úplne scestné. Našťastie sa človek v Rusku bez telefónu obíde...

SkryťVypnúť reklamu
reklama
Izrael
Izrael 

Po návrate domov som v poštovej schránke našla šek na tú "medzifaktúrovú" platbu, zdvihla si adrenalín telefonátom so zákazníckou linkou, zaplatila príslušné výpalné a telefón mi znovu zapli.

Teraz sa pýtam:
1, Ako si dovolí operátor, ktorému vzorne platím faktúry - aj na väčšiu sumu ako BUDE tá, čo na ňu ešte len dostanem 29.5.17 faktúru - odo mňa žiadať platbu dopredu?
2, Bez akéhokoľvek dokladu???? 2a, Bez akéhokoľvek dokladu, ktorý mám šancu dostať, keďže ak som ja v Petrohrade a papier v schránke v Bratislave, tak im ho ani Chuck Norris milujúci Oranžákov nezaplatí - n.b. ako im ho mám zaplatiť, keď sms kľúče na platby mi chodia na to číslo, ktoré mi oni vypnú???
3, Ad vypnutie - ako si dovolí operátor vypnúť bez varovania telefón? Vydierač z fakturačného mi to neoznámil a údajnú smsku, ktorú mi poslali už na vypnutý telefón som FÍHA nedostala.
4, Čo je to za logiku, keď zákazníka, ktorý má všetky faktúry vždy vyplatené, tak keď chce urobiť veľkú faktúru, miesto nejakého bonusu - veď im robím kšeft - pobuzerujú a potom vypnú???

Ak mi niekto vysvetlí túto z môjho zákazníckeho pohľadu zvrátenú logiku, možno zvážim svoje terajšie rozhodnutie, že ďalšiu faktúru vo výške polovice až troch štvrtín bežného platu budem platiť niekomu inému a nie Orange, ktorý si nevie vážiť moje peniaze.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Lebo inak mi ostane pocit, že tu ktosi zas strieľal z tej Aurory. Alebo si strieľa zo mňa.

Aurora
Aurora (zdroj: ja)


 

Zuzana Šubová

Zuzana Šubová

Bloger 
  • Počet článkov:  622
  •  | 
  • Páči sa:  85x

Nealternatívna mamina Zoznam autorových rubrík:  Nie súkromnéPod bielym krížomSlužobneDamalsPrivat

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

9 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

73 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu