V poslednej dobe sa nám tu rozmohol "takový nešvar" - ponúkanie niečoho iného ako ste si chceli kúpiť.
Požiadavka: "Dobrý deň, chcela by som mobil za euro k paušálu."
Odpoveď: "Máme tu ... (product placement) iba za 110€......
"Nie, ja chcem najlacnejší k paušálu, čo mám."
"Máme výhodný vyšší paušál..."
"Nie."
"A chcete od nás výhodný internet.."
"NIE, chcem mobil k paušálu!"
Požiadavka: "Prosím si túto knihu."
Odpoveď: "Máme tu krásne šáločky s logom (product placement)"
"Nie, chcem túto knihu."
"Želáte si k nej plátenú tašku iba za..."
"Nie."
"Je to darček? Nechce darčekové balenie čokolády?"
"NIE, chcem túto jednu knihu!"
Požiadavka: Platím sandále.
Odpoveď: "Máme tu výhodné balenie impregnácie (product placement).
"Nie, nemám záujem"
"Máme akciu na peňaženky a tašky, nechcete si vybrať?"
"Nie.
"Nechcete tašku iba za..."
"NIE, chcem zaplatiť sandále!"
Požiadavka: Podávam list.
Odpoveď: "Nemáte záujem o lotériu?"
"Nie, prosím poslať prvou triedou."
"Nemáte záujem o (product placement).
"NIE, chcem poslať list!"
Po poslednom "nie" sa predavač tvári ako keby ma chcel vykopať cez výklad a na slušné "dovidenia" si bezmála odpľuje.
Je to naozaj tak čudné, že keď kupujem knihu, nechcem hrnček a keď podávam list, neprišla som po voňavú sviečku?
Je naozaj nepochopiteľné, že ak chcem tašku alebo impregnáciu, tak o ňu požiadam sama?
Asi to ešte nikto manažmentu obchodov nepovedal, že zákazník nie je blb a vie, čo prišiel kúpiť a aj keď nemá záujem o prídatný tovar, je vhodné sa k nemu správať slušne. Lebo nabudúce pôjde inam.