reklama

Kradnúúúúúúúú

alebo Kulturschock na tri krát...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (31)
Obrázok blogu

Supermarket. Prechádzam pomedzi regály, ukladám veci do vozíka.Automatickým pohybom podávam decku rohlík, veď ho pri pokladni zaplatím.Vidím ako mojim smerom vyráža ochrankár. Vytrhne decku nahryznutýrohlík a tlmeným hlasom mi oznamuje, že ma prichytil pri krádeži, čisom ochotná zaplatiť pokutu, alebo pôjdeme na políciu. Vyťahujempeňaženku, v duchu nadávam ako pohan, že to je najdrahší rohlik môjhoživota, ale snažim sa vysvetliť ochrankárovi, že "u nás" to takrobíme...že dieťa zabavíme nejakou maličkosťou, ktorú potom už ohlodanúzaplatíme. Pozorne počúva, chvíľu sa zamyslí a so zaklínadlom"Kulturschock" netrvá na pokute...

Parkovisko na kúpalisku.Niekoľko malých čiernych oplíkov Corsa. Nepamätám si presne, kde somparkovala, ale tento kľúč pasuje. Nasadám, štartujem. Krik."Kradnúúúúúúú." Proti mne beží akýsi človek a kričí: "Kradnú auto!"Pribrzďujem, s účasťou sa pýtam, že kde. Pánovi klesá čeľusť. "Veď vymi kradnete auto!" Šok....auto rovnaké, kľúč pasuje do dvier i doštartéra......obzerám sa, fakt nie je moje....nikdy v živote by somneuverila, keby mi niekto povedal, že na jednom kúpalisku v malommestečku budú dve rovnaké autá s rovnakými kľúčami.

Tesne predVianocami. V hypermarkete predávajú kapre. Živé. Kupujem takého 3kilového macka, dávam do tašky. "A kde má ten kapor vodu?"
"Vodu?"
"Ano,veď takto je to týranie zvierat! Choďte do drogérie, kúpte kýbel, javám doňho nalejem vodu a dám kapra. Inak ho musím zabiť. Ja sa nedámpokutovať nejakými ochrancami zvierat."
Keď som dobehla s kýblom, predavač dáva kapra do vody a čiarový kód z váhy lepí na kýbel. Kam inde, že.
Platímpri pokladni, celá spokojná, že tradičné slovenské Vianoce budú aj vcudzine......až doma mi dochádza, že ten kýbel nikto neplatil.

Chápete už, prečo sa vždy obzerám ako typický recidivista, keď vidím sbskára?


Zuzana Šubová

Zuzana Šubová

Bloger 
  • Počet článkov:  622
  •  | 
  • Páči sa:  85x

Nealternatívna mamina Zoznam autorových rubrík:  Nie súkromnéPod bielym krížomSlužobneDamalsPrivat

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu