reklama

Naozaj ľudia nie sú čierno-bieli ?

Spomienka inšpirovaná zážitkom iného blogera

Písmo: A- | A+
Diskusia  (22)
Obrázok blogu

Hlavná stanica vo veľkom meste.
Hore staromódna hala,
dolu moderné obchody, schody hore, schody dolu..., výťahov pomenej.
Mierne zúrivá mamička s kočíkom a veľkým ruksakom.
Miestni nie sú veľmi zvyknutí pomáhať,
takže som sa sama mocovala s kočíkom na eskalátore, aby mňa neprevalil ruksak a decko sa nezosypalo dolu.
Všetci ma zdvorilo ignorovali.

Ažna jedného z feťákov, ktorý sa vybral smerom na záchody...už mu asi animodré svetlo neprekážalo a do žily si triafal poslepiačky. Čosizavrčal, pevne zachytil nebezpečne sa klátiaci kočík a až po konieceskalátora robil na Betku opičky. Betka sa rehotala na pol podzemia.
Napchala som ruksak do batožinovej skrinky, vybrala dieťaťu hippku a začala ho kŕmiť.
Zo záchodov vyšiel môj známy feťák.

Vrazil do slušne oblečenej panej, vytrhol jej tašku a rozbehol sa preč...



Zuzana Šubová

Zuzana Šubová

Bloger 
  • Počet článkov:  622
  •  | 
  • Páči sa:  85x

Nealternatívna mamina Zoznam autorových rubrík:  Nie súkromnéPod bielym krížomSlužobneDamalsPrivat

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu