reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Zuzana Šubová

Zuzana Šubová

Bloger 
  • Počet článkov:  622
  •  | 
  • Páči sa:  85x

Nealternatívna mamina Zoznam autorových rubrík:  Nie súkromnéPod bielym krížomSlužobneDamalsPrivat

reklama

Nie súkromné

Keby Gavrilo Princip bol trafil

Zuzana Šubová

Keby Gavrilo Princip bol trafil

"Takže decká, dávajte trochu pozor, " hnevá sa učitel.

  • 24. júl 2023
  • Páči sa: 9x
  • Prečítané: 566x
  • 3
Skúška sebou

Zuzana Šubová

Skúška sebou

Skúška niekým je obľúbený spôsob ako posúdiť svoj názor na niekoho.

  • 21. mar 2022
  • Páči sa: 21x
  • Prečítané: 425x
  • 0
Ako využije anakonda v dažďovom pralese poukážku na kúpu bicykla

Zuzana Šubová

Ako využije anakonda v dažďovom pralese poukážku na kúpu bicykla

Vyzerá to ako nezmysel, čo? Lenže presne o tom práve rokuje naša vláda!

  • 1. dec 2021
  • Páči sa: 48x
  • Prečítané: 2 577x
  • 14
Nie je home office ako homeoffice

Zuzana Šubová

Nie je home office ako homeoffice

Kedysi v historických dobách bola práca z domu vítaný firemný benefit. Jó bejvávalo.................

  • 12. máj 2020
  • Páči sa: 2x
  • Prečítané: 5 133x
  • 5
Čo nechceš, aby robili tebe, nerob ani ty tým druhým

Zuzana Šubová

Čo nechceš, aby robili tebe, nerob ani ty tým druhým

To bol obľúbená hláška mojej babky. Mojej babky, ktorá sa na svoje šťastie dnešných dní nedožila. Prečo na svoje šťastie? Lebo by ju asi porazilo....

  • 22. apr 2020
  • Páči sa: 1x
  • Prečítané: 1 168x
  • 19
reklama
Verte-neverte: Profesionálna česť

Zuzana Šubová

Verte-neverte: Profesionálna česť

Už zas týždeň nevyviezli žltý plastový kontajner. Uvedomelí obyvatelia doňho vytrvalo cpali plasty, pravdepodobne iba z uvedomelosti (a nie z blbosti), keď vedľa stál prázdny komunálny a tak bola dobrá polovica smetí na zemi.

  • 28. jan 2020
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 951x
  • 0
Bratislava a Mária Antoinetta

Zuzana Šubová

Bratislava a Mária Antoinetta

Pre koho je mesto Bratislava?  Márii Antoinette sa pripisuje výrok, že ak nemajú chudobní na chlieb, nech jedia koláče.

  • 11. apr 2019
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 006x
  • 14
Volim te Hrvatska

Zuzana Šubová

Volim te Hrvatska

Ležím na pláži pod píniami, nad hlavou mi ziapu cikády, nebo je modré ako more a more modré ako nebo, bevanda je vychladená s mierne slanou príchuťou a o mólo plieskajú vlny. Som v lokalite plnej fantázie.

  • 31. júl 2018
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 409x
  • 7
Nie, nechcem,

Zuzana Šubová

Nie, nechcem,

napriek tomu sa ku mne správajte slušne.  Nie som skalný fanúšik kípsmajlistov. Nevyžadujem, aby sa predavač tvári ako keby vyhral v športke, keď prídem do predajne. Má to ale jedno ALE:

  • 25. júl 2018
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 880x
  • 22
Mamičkár v mamahoteli versus samostatný twenny

Zuzana Šubová

Mamičkár v mamahoteli versus samostatný twenny

Keď som mala malé deti, nechodila som na pieskovisko, aby som sa nemusela zúčasniť mamičkovských súťaží v dokonalosti svojich detí. A myslela som si, že to mám pre tento život za sebou. Omyl.

  • 23. máj 2018
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 16 169x
  • 45
reklama
Meir Shalev a dobrá historka

Zuzana Šubová

Meir Shalev a dobrá historka

Izraelského spisovateľa Meira Shaleva som spoznala cez jeho starú mamu, ktorá vlastnila americký vysavač. Knihu som prečítala na jeden šup a potom ešte niekoľko krát.

  • 10. nov 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 14 994x
  • 2
Orange a zvrátená logika

Zuzana Šubová

Orange a zvrátená logika

Predstavte si, že ste v reštaurácii, kde ste obedovým štamgastom, dávate si denne denné menu a raz či dvakrát za kvartál sa rozšupnete a dáte si niečo 10x drahšie. Vždy zaplatíte, nepľujete pod stôl ani nerozbíjate stoličky.

  • 28. máj 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 19 489x
  • 84
Ťažko je byť moslimom...

Zuzana Šubová

Politika Ťažko je byť moslimom...

Sedíme pri pive s bývalým susedom.  Spomíname na idylické časy horúceho leta, keď sme bývali vedľa seba, chodili sa kúpať na Donauinsel a riešili drobnú kriminalitu 8.viedenského okresu.

  • 23. júl 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 458x
  • 80
Prečo mám rada virtuálnu realitu

Zuzana Šubová

Prečo mám rada virtuálnu realitu

Neseďte stále pri tých počítačoch. Treba sa stretávať s ľuďmi osobne, nielen na sociálnych sieťach, nakupovať v obchode, nielen klikať na počítači, vybavovať veci osobne...veď úplne zaniknú medziľudské vzťahy...

  • 12. jún 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 866x
  • 12
Som matka rodiny, kto je menej?

Zuzana Šubová

Som matka rodiny, kto je menej?

Budúcu nedeľu je deň matiek. Decká vo veku predškolskom a školskom nám vyrobia v družine nejaké srdiečko s básničkou a k tomu bude v štvrtok alebo v piatok besiedka. Objavný a originálny začiatok, čo...

  • 1. máj 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 7 842x
  • 113
reklama
Bratislavou tiahnu Vandali

Zuzana Šubová

Bratislavou tiahnu Vandali

Keď staroveký Rím dobil barbarský kmeň Vandalov, ničil všetko, čo považovali miestni za krásne. Nepotrebovali na nič použiť mramorové sochy. Dokazovali tým svoju moc nad mestom.

  • 12. apr 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 6 590x
  • 34
Aj tebe by sa zišlo

Zuzana Šubová

Aj tebe by sa zišlo

Takto to mám rada. Strechy pocukrované snehom a chodníky a cesty odhádzané. Aj ostatní, predpokladám. Alebo?

  • 21. jan 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 381x
  • 18
Kvalita slovenského typu

Zuzana Šubová

Kvalita slovenského typu

Hrdo si žiadajte slovenské!  Tak yo, prečo nie? Podporme slovenskú kvalitu, slovenských remeselníkov, slovenské výrobky. Kupujme a používajme domáce produkty, prečo nie... Prečo nie?

  • 15. okt 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 5 478x
  • 43
Prvý pokus - o darovanie krvi

Zuzana Šubová

Prvý pokus - o darovanie krvi

Pamätáte sa ako som spomínala ako som prvý krát darovala krv? Generácie sa otočili a krv šiel darovať môj syn. Ja som mala v minulom storočí príjemnú skúsenosť. Ale časy sa menia: Tu je jeho vlastný, mnou nekorigovaný postreh:

  • 20. sep 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 076x
  • 13
Pomalé skúmanie ticha

Zuzana Šubová

Pomalé skúmanie ticha

Patrik Rothfuss, Slow regards of silent things 2014,  u nás v preklade Michala Jedináka Ikar 2015 ---

  • 17. jún 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 727x
  • 5
reklama
SkryťZatvoriť reklamu