reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Zuzana Šubová

Zuzana Šubová

Bloger 
  • Počet článkov:  622
  •  | 
  • Páči sa:  85x

Nealternatívna mamina Zoznam autorových rubrík:  Nie súkromnéPod bielym krížomSlužobneDamalsPrivat

reklama

Privat

Soliris (deň ako každý tretí)

Zuzana Šubová

Soliris (deň ako každý tretí)

  • 27. nov 2019
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 271x
  • 1
Zvianočnenie

Zuzana Šubová

Zvianočnenie

Dni bez svetla, krátke od ranných po večerné lampy, treba zútulniť. Ihličie, škorica, sviečka, spomienka.

  • 17. dec 2018
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 626x
  • 0
Teenager 21.storočia

Zuzana Šubová

Teenager 21.storočia

Žlutý růže z Texasu naprieč generáciami. Pre babku fantasy, nedostupné ako mesiac. Pre dcéru exotický výlet. Pre vnučku tam čo chodí tatko na služobku

  • 11. máj 2018
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 12 455x
  • 5
Aby mi bolo v zime teplo

Zuzana Šubová

Aby mi bolo v zime teplo

Spomienku na teplé dni si človek odkladá na tie studené. Obrazne i doslova. Visia  v dokonalej zhode spolu na stene. Suveníry z stredu nášho sveta, zo Svätej zeme.

  • 17. jan 2018
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 12 559x
  • 5
Ako sa (ne)rodia príbehy

Zuzana Šubová

Ako sa (ne)rodia príbehy

Medzi Vianocami a Novým rokom po sídliskovej ceste v hustom daždi ide auto. Reflektory prebleskujú pomedzi holé konáre kríkov. Húka vlak naložený autami. A?

  • 28. dec 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 893x
  • 1
reklama
Konzervované leto

Zuzana Šubová

Konzervované leto

Tmavý jesenný večer. Vonku primŕza, domáci sa zliezajú ako potravinové mole okolo kuchynského svetla. Bublanina s čerešňami a bazový sirup. Vonia tu leto.

  • 15. nov 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 869x
  • 9
Smrť a nesmrteľní

Zuzana Šubová

Smrť a nesmrteľní

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

  • 13. nov 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 511x
  • 1
Bavorské raňajky

Zuzana Šubová

Bavorské raňajky

Poznáte ten strašný pocit, keď ráno vojdete v hoteli do raňajkovej miestnosti, ktorá je kompletne vyžraná, zalejete si vločky mliekom do kávy a v zadnom mozgu vás pichá, že za toto ste platili??

  • 26. apr 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 510x
  • 12
Šialená

Zuzana Šubová

Šialená

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

  • 15. aug 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 609x
  • 1
Už som tu dlho

Zuzana Šubová

Už som tu dlho

Poviedka. Poviedka? ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

  • 13. jún 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 728x
  • 6
reklama
S puberťákom v Benátkach

Zuzana Šubová

S puberťákom v Benátkach

vlastnými slovami: Ten pohľad mi vyrazil dych

  • 3. máj 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 881x
  • 4
Tu začalo Švédsko

Zuzana Šubová

Tu začalo Švédsko

Za dvoma hodinami turbulencií, za chaosom letiska so sexi znejúcim dievčenským menom, za zlodejským taxikárom, bol les. Najskôr vyzeral ako reklama na Ikeu, potom ako dekorácia z Mrazíka a potom na mňa začali vyskakovať spoza stromov tiene miestnych škriatkov, pišťať, že oni sú trolli a ja tam nemám čo hľadať. Už som dlho nestretla žiadnu nadprirodzenú bytosť, tak som sa pred nimi rozhodla schovať v meste.

  • 29. mar 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 745x
  • 6
Okolo nedeľného obeda

Zuzana Šubová

Okolo nedeľného obeda

Pane Bože z nebíčka,požehnaj nám chlebíčka,aby sme ho vždy dosť malia i núdznym darovali

  • 2. jún 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 563x
  • 6
Predám vám náhrobný kameň

Zuzana Šubová

Predám vám náhrobný kameň

Keď človek musí ísť do kamenárstva vedľa cintorína, obvykle to má niečo do činenia s náhrobkom - hrobom - smrťou. Nebýva veselo naladený a diskusiu predpokladá v molovej tónine.

  • 1. apr 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 627x
  • 16
Keď som (bol) mladý

Zuzana Šubová

Keď som (bol) mladý

Betke sa nechce chodiť do školy. Hlavne ráno, zjavne to bude tým, že poobedné vyučovanie nemávajú. Snažila som sa ju z"motivovať" cca 20 rokov starou pesničkou o červotoči, čo zožral kolotoč, ale nechutia mu školské lavice....a zistila som, že si už nepamätám slová.

  • 4. mar 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 4 088x
  • 10
reklama
Tri filmy proti depke

Zuzana Šubová

Tri filmy proti depke

Depka. Zaujímavý úkaz. Myslievala som, že patrí do úst nudiaceho sa puberťáka či "nasmrť" zamilovanej čitateľky Matkina. Že dospelý človek na to proste nemá čas.Blbé. Na všeličo čas nemá...ale na tento nepríjemný pocit si ho nájde.Každý január vytvorím nejaký nešťastlivý pocit i článok. Kedysi by som ho dala na titulku. Ale z tej mám tiež to...oné...

  • 21. jan 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 105x
  • 2
Vence

Zuzana Šubová

Vence

  • 4. jan 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 178x
  • 1
Novoročná

Zuzana Šubová

Novoročná

  • 1. jan 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 424x
  • 0
"A jedna židle přebývá..."

Zuzana Šubová

"A jedna židle přebývá..."

  • 1. dec 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 736x
  • 7
V protismere

Zuzana Šubová

V protismere

  • 25. nov 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 381x
  • 3
reklama
SkryťZatvoriť reklamu